Shameless...Böyle bir ailede yaşamak ister miydiniz? :)

Uyarı yazı 1. 2. ve 3.sezona ait spoiler içermektedir...

İzlediğim her bölümden sonra kendi düzenli planlı hayatımdan sıkılıp böyle hayallere dalıyorum tabi ama kaldırabilir miydik bilemem, Frank'in çektirdikleri dayanılmaz olabilirdi :D

Hiçbirşeyi umursamıyorlar. Yaşamak istermiydin diye sorsalar asla. Ama o şehirde yaşamayı isterdim, dizi olarak elbette ki seviyorum ve böyle ailelerin yanlızca hayalden ibaret olmasını diliyorum.

Benim için bir dizi sende birşeyler hissettiriyorsa , karakterlere bağlanıyorsan izlenir bu da Shameless'da var ,farklı hayatları farklı kültürleri tanımk güzel. insanlar yokluktan neler yaratabilirin en açık örneği bu dizi.

4.Sezon 2014 yılının Ocak ayında başlayacak,dizinin 9 ay ara vermesi tuhaf ama aynı zamanda yararlı çünkü farklı diziler seyretmeye vaktimiz oluyor böylece.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder