Two and Half Man Final .....


Bir dizinin final bölümüne böyle yorum yapacağım hiç aklıma bile gelmezdi çünkü final bölümünün bedeki duygusal etkisi inanılır gibi değil , ilk bölümünden son bölümüne kadar olan kısmı gözümden film şeridi gibi geçti , duygusallığım diziye olan bağlılığımdan değil hayatımın her aşamasında beraber olmamızdan kaynaklı sanırım , ben bu diziyi izlerken evlendim , hamilelik , çocuk büyütme vs.ya ben ingilizceyi bu diziyi izlerken öğrendim ve sanki o SON yazısı benim 12 yılıma yazılmış gibiydi.
Final bölümü hoş süprizlerle dolu olsada chuck lorre'nin charlie sheen e olan öfkesi barizdi.
Çizgisini hiç bozmayan adamımız Alan , arasıra gelip laf sokup sahnesini bitiren Berta , uslanmaz çapkın Charlee ve onun yerini aratmayan Walden , Jake , Evelyn hayata farklı pencerelerden baktıran müthiş karakterler.
Elbette Charlie nin gidişi benim içinde ayrı bir şoktu ama Walden ile çizgisini bozmadan devam etti ve şimdide final .............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder