The walking dead... Isır bırak, ısır bırak biri şu zombilere israfın öneminin anlatırmı... ?

 Isır bırak, ısır bırak bari yediniz sonuna kadar yiyin kardeşim.. biri şu zombilere israfın öneminin anlatırmı... ? :)
 The walking dead eleştirisel gözle izliyorum vs. diye diye yeni bölümünü bekleyen funlarından biri oldum çıktım ama yinede zombilere mizahi tarafından bakmaktan vazgeçemedim.
 Kafamdaki ilk soru şu mesela Türkiyede şansları varmı? Gerçekten olsa diyanet zombiler hakkında ne fetva verir.... Abim kazmayla , haydarla o zombileri paralamazmı? ......... :) Bir zombiye sarılmış fotoğrafımızı facebook fun sayfamıza kapak resmi yaparmıyız... :)
 Zombi kurtadam , kurtadam vampir cadı, cadı vampir ve kombinasyonlarıyla oluşturulmuş dizilerin neredeyse tamamına göz atmışlığım var The walking dead zombileri hariç gerçek dünyadan kopmayan çizgisiyle aralarında kesinlikle çok farklı bir yere sahip.
 Bu sezonun bitmesine de 2 bölüm kaldı aslında o bölümlerden sonra yazmayı planlıyordum ama the walking dead webisode ararken kendimi yazıyor buldum.. . :) Amerikan dizilerinin kısalığına ve arasının uzunluğuna hafiften sinir olsamda kaliteli yapımlar sanırım biraz dinlenme gerektiriyor diye düşünüyorum. Türk dizileri bu konuda süperler bir bölüm iki saat sezon 30 bölüm ortalamasındalar :)
 Bu sezon validen sonra durağan biraz romantzm birazda yol hikayesi aslında bu durağanlık beni biraz sıktı sanırım kalan son iki bölüm bizi büyük aksiyon bekliyor.
 Hayatta kalanlar terminusun yolunu tuttu acaba çizgi romanında bahsedilen insan eti yiyen dışlanmış grubun olduğu yer orasımı Bethi onlarmı yakaladı hatta pişirdi yedilermi Final trailerde Rick in elleri kanlı içeride zombi olmadığına göre onlarlamı savaşa girdi?
Darlın grubuda ricki arıyor belkide onlar olabilir?
 Birde vali yeniden ortaya  çıkabilirmi neden derseniz bu sezon adının brain olduğunu söylemişti ama brain valinin ikizinin adıymış??????????????
Bu sezon bu sorulara cevap bulamayacağımızı sanıyorum ama bol aksiyonlu bir final bekliyorum.
 Dördüncü sezon onçüncü bölüm epey dramatikti yazık oldu Mika ya pisipisine gitti derlerya aynen öyle oldu ablası çatlak çıkınca .... Bölümde çalan şarkı balckbird song twd için LeeWyze tarafından yazılmış.
 Bir önceki bölümü lütfen Darl Beth e aşık olmasın Lütlen lütfen lütfeeeeeeeen diyerek izledim zira Beth ortalıklarda yok ama forumlarda fun sayfalarında Bethi soranda yok sanırım herkes benim gibi Beth'e gıcık :)
 Şimdilik benden yorum bu kadar webisodeleri izlemeye koyulup sezon finalinden sonra sanırım görüşürüz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder