Yazla Birlikte Gelen Diyet - Bakım - Bronzlaşma Çabalarım ... :)


Takvim nisan ayına işaret eder etmez bende hemen bakım onarım çalışmaları başladı , ilk olarak kendime uygun bir diyet seçmeye çalıştım yediklerini kısıtlayan diyetleri kendime uygun bulmadığımdan 1500 kalori diyeti mantıklı geldi
herşeyi yedim diyebilirim bazı günler kalori sınırını aşmış olsamda 4 haftada 2 kilo vermeyi başardım , tabi sonra tatilde açık büfe olunca verdiklerimi gani gani geri aldım :) ama bi kere başarmış olmanın rahatlığı hala üzerimde...
Güneşten olabildiğince sakınan biriyim yaz gelince nemlendiricisinden fondotenine hepsini güneş korumalı ürünlerle değişirim bu sene güneşlenmedim belki ramazandan sonra tekrar tatile gidersem yine yüksek koruma faktörlü bir ürünle saat beşten sonra güneşlenmeyi planlıyorum.
göz bakım kremini dermologica spf 15

fondotenimimi laposay spf 15 le değirtidim

Bunun dışında kışa ilave olarak yazın bolca bulunan ve soğal olan şeftali ve salatalık maskesi uyguladım

Şeftali Maskesi:
Çok olgun bir şeftali alın ve bunu iyice ezin. Gazlı bezi iki kat yapın ve arasına ezdiğiniz şeftaliyi yayın. Bütün yüze ve boyuna sürün, 20 dakika koyunca yatarak bekletin. Gül suyu ile yıkayarak temizleyin. Bu maske tenin tazeliği, canlılığı için çok yararlıdır.

Salatalık Maskesi:
Eşit miktarlarda salatalık, helvacı kabağı ve kavun çekirdeği alın. Bunları bir mikserden ayrı ayrı geçirerek iyice toz haline getirin. Bir miktar süte her tozdan birer kaşık olmak üzere krem koyuluğuna gelene kadar koyun. Bu karışımı yüzünüze sürün ve yaklaşık 30 dakika kadar bekletin. Ilık gül suyu ile çıkarın. Bu maske geniş gözenekli ciltlere çok faydalıdır.

gül suyunun kokusu beni cidden rahatsız ediyor ama faydaları saymakla bitmediğinden gül suyunu tercih ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder