Samsungdan İphone Geçiş Sancılarım :)


 Telefon değiştirmekte herzaman çok zorlanmışımdır heleki tuştu telefondan dokunmak telefona geçerken kendimi telefon öğretmeye çalıştığım anneanneme benzettim :) ilk dokunmatik akıllı telefon deneyimim samsung galaxy s2 oldukça güzel kullanışlı bir telefon bütün oyun cıvılcıvıl kılıfı deneyimini birlikte yaşadık yeğenler kuzenler canına okuduğu halde sapasağlam kaldı ,hatta abartıp şöyle kılıflar aldığım bile oldu




eee bukadar sevdiğin telefondan neden vazgeçtin derseniz biraz teknoloji takipçiliğim birazda iphoneye şans verme isteğim ile bir iphone 5 edindim.
Teknolojileri denk olmadığından teknolojik değerlendirme yapmam haksızlık olur:)
Tabi telefon değişince insanın ilk aklına gelen rehberi nasıl taşıyacağım oluyor önce samsung'a idrive contacts isimli uygulamayı indirip kurdum rehberimi yedekledim sonra aynı uygulamayı iphone'a indirip kurduğun hesapla giriş yaptım ve yedekten telefona yükledim sandığım kadar zor olmadı :)ve en güzeli mailim yedek bir rehber oldu çünkü bu programda mail adresine tek bir dosya olarak rehberi yedekliyorsun hatasız bir uygumala hem android hem de ios icin var.

Müzikler ve resimleri usb kablo ile pc ye aktardım ordanda usb bellek ile arşivledim candy crush saga indirince herşey tamam oldu :) geri tuşu başlarda biraz zorluyor insanın eline gidiyor ama bir süre sonra insan yokluğuna alışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder