Birazda alışverişşş :)

Oriflame Amber Elixir ile henüz yeniyiz katalogdan sipariş verdiğimizden kokusunu bilemiyoruz haliyle ilk alış sebebim nostajik şişeşi kokuda biraz nostajik misk ve tatlı badem notaları çok uyumlu , esmer tende daha iyi duracağını düşünüyorum , sanırım oriflamenin en çok tercih edilen parfümleri arasında ilk beşe giriyordur benim sıralamamda ilk ona girmeyi başardı kokusuna göre çok uygun bir fiyatı var ucuz , kalıcı çarpıcı koku arayanların bir şasn vermeleri gerektiğini düşünüyorum...
Sephora kırmızı ruj 05 numara küçük sırlar dizisindeki Ayşegülün ruju arayışım sonunda bu önerildi , kırmızı gibi kırmızı alttan kendini belli eden pembelik yok bende biraz sırıttı ama beyaz tenlilerde harika duracağını düşünüyorum.

Sephora Göz kalemi oldukça yoğun kendini belli eden renge sahip yumuşak olmasına rağmen akma yapmadı sürülmesi kolay.
Sephora far bu tonlarda üç tane aldım ama dokusunu pek beğenmedim pek kalıcıda değil on üzerinden üç dört gibi bir puan verebilirim.
Estee Lauder dudak kalemi ( 14 wine )bir dudak kaleminin alabileceği tüm övgüleri hakediyor kalıcı , yoğun , sürümü yumuşak ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder