Diadermine Lift Concealer


Sabahlara kadar dizi seyrediyoruz akşama kadar pc başındayız derken en çok etkilenen gözlerim bazı sabahlar aynaya baktığımda göz altımdaki morluk göz kapağımda olsa çok güzel bir dumanlı makyaja sahip olurdum diye düşünüyorum :)
Çoook severek kullandığım dior gözaltı kapatıcım bitince bir Diadermine Lift Concealer edindim...
Hem sıkılaştırıcı hem kapatıcı hem de aydınlatıcı özelliğiyle tanıtıldı , kapatıcı ve sıkılaştırıcılığı benden tam puan almadı ama aydınlatıcılığı güzel.
Çok örtücü bir yapısı yok hafif likit yapıda cildim yağlı olduğundan fondoteni kapatıcıyı çok cabuk emer diadermine biraz dirençli olduğunu söyleyebilirim ,fırçasıyla uyguladıktan sonra parmağımla biraz dağıtıyorum.
Fiyatı 18 - 25 Tl aralığında likit , aydınlatıcı taşıması , kullanımı kolay bir ürün arıyorsanız tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder