Yabanci Dizilerin Yeni Sezonları


Öncelikle Dizimag'ın kapanması beni sekteye uğrattı desem yeri dizileri kendi kanalından yayın saatinde izlemek cidden pek keyifli değil çünkü altyazısız izlemek izlerken durduramamak epey bir konsantre dağıtıyor Dizimag'ın sahiplerinede buradan geçmiş olsun dileklerimi ve teşekkürlerimi iletiyorum.

3 Sezon boyunca sürekli eğlendiğimiz güldüğümüz ama arada dram yaşadığımız Shameless Finalde çok büyük bir aile dramı yaşattı bize. Seyrederken çok duygulandığım yerler oldu. Ailenin her bireyi hakkında ayrı bir dram vardı. İlk 3 sezonda
Shameless 6 çocuklu bir ailenin komedi dram karışımı öyküsünü anlatıyor ama sementanın dahil olmasıyla 4. sezonda artık 7 çocuklu bir ailenin diyebiliriz :)Bu sezon Fiona yine batırdı steve yokken pek tadı yok ya dediğim oluyor her bölüm çıksın diye bekliyorum ama gelmeyecek heralde Ian diziye bu sezon uzak kaldı ama altından bişey çıkacak diye düşünüyorum. Liamın 6.bölümdeki sahneleri çok üzücüydü 4.sezon beni Carl Gallagher çok güldürüyor


The Walking Dead Bittimi devammı edecek derken tam gaz devam ediyor ben diziyi izlemeye başlamadan önce Basit bir kurgu en fazla ne kadar bağlayabilir diye düşünüyordum zombilerden kaçmak kaç bölüm boyunca sıkmadan ekran başında tutabilir sorusuna cevap buldum
Bu sezon biraz dramatik gidiyor hele ihtiyarın ölmesi ... neyseki validen kurtuldular hapishanenin ellerinden gitmesiyle yeniden aksiyona girer diye düşünüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder