Kenzo jungle l'elephant Neden Dolabımda ?

Kenzo
Jungle L'Elephant Kenzo for Women EDP
Asla tarzım olmayan bu kokuyu sanırım bana mistik olan eşyaları hatırlaması sebebiyle aldım , Çok derin bir kokusu var bir egzotizm patlaması , özel günler için olduğunu söyleyemem ama mistik bir gezi için çok ideal. şişesi Uzakdoğu'nun şans, bolluk ve bereket getiren sembolü fil motifi fakat kokusunda uzakdoğuyu anımsatan pek birşey yok bana baharatlı hint mutfağını yada sıcak, kuru, çöl kumunu daha çok hatırlatıyor.
Meyve kokusunu çok alamıyorum,anason, karanfil, ylang ylang, kediotu, yasemin, karanfil, tarçın, ve sadece biraz vanilya yı ayırdedebiliyorum, İlk başlarda oldukça keskin baharatlı zamanla yumuşuyor baharat kokusu sevenler için bir kış kokusu Benim için ilk notalar 'çok fazla', hergün üzerimde taşıyabileceğim bir koku değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder