,,,,,,,,,,,, .Adwin ,,, Çok da Fifi... :)

Evden oturduğum yerden ne yapsamda  boş zamanlarımı fırsata çevirsem arayışlarımın çıktığı bir yolda adwin.
Çok da fifi dediğime  bakmayın hergün girdiğim sürekli takip ettiğim hediyelerini , mizahi yaklaşımılarını çok sevdiğim güvenlilir bir uygulama adwin... :)  Biraz bahsedeyim sizde kazanmaya uğraşın sizede iş çıksın... :)

Adwin ; Akıllı telefonlarda kullanılabilen ,kampanyalarına katılım yaptıkça hediye kazandıran, eğlenceli kullanıcı dostu bir uygulama ,uygulamanın birde kötü bir karakteri var badwin başlıktaki çokda Fifi cümlesi ona ait... :)
işte bawin abimiz bu , uygulamayı  buradan indirerek badwini kendinize musallat edebilirsiniz.


 İlk günden beri başta araba olmak üzere birçok indirim kuponu , hediye ve ödüller dağıttı ben şimdiye kadar adwinden dört adet mcchicken menü kazandım...
 Uygulamanın kullanımı çook basit kampanyalar kısmından kampanyalara katılıp , kazandıklarım kısmından kazanıp kazanmadığınızı kontrol ediyorsunuz, referansla üye olan iki arkadaşınız için bir adet mcchicken menü hediye ediyorlar.
Çalıştıkları markalar aşağıdaki resimde gördüğünüz dünyaca ünlü bilindik markalar. Dikkat edeceğiniz nokta sizi davet eden arkadaşınızın referans kodunu kayıt olurken yazmayı unutmamanız...

Devam eden bir sürü kampanya var uygulamayı indirip kampanyalar kısmını açtığınızda ulaşabilisiniz.
mesela şuan devam eden bir telefon kampanyası var ben katıldım umarım bana çıkar...  :)

Şurda 15 Nisan'a ne kaldı? Çekilişe katılmaya devam, o telefon seni bekliyor! 


Android: http://bit.ly/adwin_android
IOS: http://bit.ly/adwin_ios

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder