Akıllı Ütü Deneyimim


Merhaba ,
Çok sık ütü yapan biri değilim çünkü ütü yapmaktan hiiiç hoşlanmıyorum. Eskiden sepette biriken ütülenecek kıyafetlerce uzunca bir süre bakışırdım hele perdeler yada çarşafları asla ütülemezdim. Birkaç ütü değişme macerasından sonra buhar kazanlı ütünün reklamı dikkatimi çekti , araştırma yaparken kayıt olduğun bir siteden indirim kuponu gelincealmaya karar verdim.
Öncekli bahsetmek istediğim özelliği kendi ısı ayarını kendi yapıyor ayrıca ütüyü gömleğin üzerinde bırakıp gidip kapıya bakabiliyosunuz :) yani ısı ayarı yapmamıza gerek kalmıyor ,ayrıca ütümüzü 5 dakikaya kadar giysilerimiz üzerinde bırakabiliyoruz.
Hepimizin bir kere giyip yıkadıktan sonra kırışıklığını açamadığımız eski formuna kavuşturamadığımız bir keten eşyası vardır sanırım tek bir ileri geri hareketle en derin kırışıklıklar bile yok oluyor.
Ütüye ayrılan zaman aza iniyor demek isterdim ama bu ütüyle evde ne var ne yok ütüleme ihtiyacı duyuyor insan. Buhar kazanlı ütüleri kesinlikle tavsiye ederim...
Neşeli Günler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder