Elimin altındaki ızgara ... Airfrayer ....

Airfryer la Yapılan Leziz Yemekler.. Airfryer la Yapılan Leziz Yemekler Erkekler pek mutfağa girmez. Hatta giremez desek daha doğru olur. Eline yakışmaz, yapamazlar mutfak işlerini. Ertürk Yüksel de bu erkeklerden biriydi. Biriydi diyorum, çünkü onun bir Philips Airfryer hikayesi var. Ertürk Yüksel'in ağzından dinliyoruz: ''İki oğlum var. 2. henüz 5 aylık. 5 ay önce her şey çok güzeldi. Eşim her şeyi zamanında yapar, harika yemekler hazırlardı. Ancak bebeğimizin doğumundan sonra çok yorulmaya, yemekleri yetiştirememeye başladı. Airfryer'la tanışmam da aşağı yukarı bu zamanlara rastlar. Tavukları yıkıyorum, patatesleri hazır torbada alıyorum yada eşim kesip hazırlıyor. Gerisi bana ait. Eşim masaya tabakları koyana kadar her şey hazır oluyor. İnanılmayacak bir hız, inanılmaz bir lezzet. Eşim de durumdan çok memnun. Artık yemek yapmak büyük zevk benim için. Usta olmama gerek yok, ustalarla yarışacak lezzetler ortaya çıkması da cabası. Yemek yapan erkeklere, hatta özellikle yapamayanlara şiddetle öneriyorum. Ayrıca patlıcan közlüyorum, patates közlüyorum, kek yapıyorum. Daha bir sürü şey yapabilirsiniz. Hayal edin yeter. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder