La Roche Posay , clinique , yvesrocher


La Roche Posay Toleriane Teint SPF25

La roche posay Toleriane serisi hassas sivilceye meyilli ciltleri için üretilmiş bir seri , bu seride cilt makyajı için bir pudra birde fondoten var ben cildimin bazi yerleri kuru olduğundan fondoteni tercih ettim , ve cilt tonunu eşitlemeye yardımcı olur diye bir vaadi var bende başarılı olduğunu söyleyemem , ton seçeneği az 3 tonu mevcut , kapatıcılığı orta seviyede hafif lekeleri kapatıyor , sürüldükten bir süre sonra ciltle bütünleşiyor günlük makyaj yapan hassas cilde sahip olanlara önerebilirim spf 25 de ayrıca avantaj.
Clinique Chubby Stick Ruj her rengine bayılıyorum ,kalem şeklinde olması çok kolay taşıma ve kullanım sağlıyor , nemlendiriciliği süper , oldukça kalıcı ve haif biryapısı var , bende birazdaha morumsu bir renge dönüşüyor , clinique den sonra diğer markalarda kalem rujlar çıkardı çoğunu denedim henüz bu kadar başarılı değiller...

Cliniqe nin diğer ürünlerine yağdırdığım övgüleri rimeli için maalesef yapamayacağım çünkü rimelinde piyasada 10 15 e bulabileceğimiz bir rimelden artı bir özelliğe rastlamadım muhtemelen içeriği daha kalitelidir fakat bittiğinde tekrar alamyı düşünmüyorum .

Kızım doğduğunda ciddi bir saç dökülme problemim oldu doktor önerisiyle birkaç ürün kullandım başarılı olmadı kuaför tavsiyesi üzerine bir seri 12 adet saç çıkartan serum , peşine 12 adet saç dökülmesini durduran serumunu ve şampuanlarını kullandım saçım şuan eski halinde hatta belki daha gür ve sağlıklı oldukça başarılı ürünleri var değişik ürünleri denemeyi çok seviyorum ama kerastase değişmem...

La roche Posay Toleriane ultra nemlendirici ultra hassas ciltler için üretilmiş benim cildim o kadar hassas değil ama paraben içermiyor olması , parfümsüz olması cazip geldi cildimin kuru bölgelerine günde üç defa sürdüğüm bile oluyor sürüldüğü gibi ciltte bir rahatlama sağlıyor ,hafif hemen emilen bir yapısı var bir şişe yaklaşık bir ay kadar gitti.

Cecile Patacream çok yoğun bir kapatıcı kapatmak konusunda çok başarılı kalıp gibi kapatıyor ciltle biraz bütünleşsede yinede fondotenli görünüm çok bariz ancak özel makyajlarda kullanılabilir süngerini her seferinde yıkamak zorunda kalıyorsunuz kullandıktan sonra bir süre bekleyip tekrar süngerle yayıyorum kapatıcılıkta başarılı ama benim kalbimi kazanabildiğini söyleyemem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder