Airfryer'i devam...

Yazların vazgeçilmezi kızartma ama bu sene ramazan yaza denk geldi ve iftarda sahurda yağlı kızartma çok ağır ve oruçluyken kızartma tenceresini ocağı i mutfağı yağdan arındırmakta zor. Bu ramazan airfryer çok işime yaradı Eski usul yağlı kızartmayla uğraşmiyorum. Sebzeleri, tavuğu köfteyi hep onda kizartiyorum. Çok kısa sürede oluyor lezzeti de gerçek kızartma gibi!!1 Haznesi geniş oldugu icin kisa suruyor. Basinda beklemem gerekmedigi icin de bi yandan diger iftar haziirliklari yapiyorum. Ne cile cekiyormusuz meğer yaz sicaginda kızartmayla...
Rejim yapan arkadaşımdan airfryer deneyimi aynen paylaşıyorum; sağlıklı patates kızartması ve mücver yiyince diyet zor gelmiyor... kızlar, bir süredir rejimdeyim. ızgara yemekten fenalık gelince, hele bi de patlıcan, patates kızartması, mücver falan burnumda tütünce canım kocam bana sürpriz yapmış. philips airfryer almış. ne kadar pratik olduğunu size anlatamam. ve hiç yağ koymadığım için yemekler diyetime çok uygun oluyor. günlerdir kendimizi patates kızartmasına, mücvere, bunda kızarmış tavuğa falan verdik :)) gerçi kocam bunu kendine aldı galiba, avrupa şampiyonası maçlarını izlerken bana patates kızarttırıp duruyor. cips yerine yiyorum, daha sağlıklı deyip duruyor :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder